vrijdag 29 juli 2011

up date; we zijn de laatste week kuren in gegaan.

Er zit gelukkig schot in de zaak. De kuur lijkt aan te slaan. Halleluja!!!
En dat mag ook wel, ik ben namelijk mijn laatste week in gegaan.
Het heeft even wat tijd gekost, maar gelukkig gaan we nu de goede kant weer op. Het enige wat nog niet helemaal verbeterd is, is de kortademigheid. Hoewel ik wel weer in één keer naar ons toilet loop, dus niet meer in etappes, merk ik dat ik 's avonds bij inspanning toch wat sneller pas op de plaats moet maken. Tuurlijk had ik dat liever anders gezien, maar wie weet gaat dat nog goed komen. De kuur is immers nog in volle gang. 

Verder gaat het eigenlijk lekker met me. Ik ben nog erg moe maar wijt dat aan de antibiotica die op dit moment nog door mijn lichaam raast. 
Afgelopen week ben ik voor het eerst in drie weken weer naar buiten geweest. Gewoon lekker weer met de scootmobiel op stap, wat een zaligheid kan dát zijn. Het voelt toch een beetje als een soort vrijheid, waar ik normaal gesproken dus erg gebonden ben .
En het weer speelde gelukkig ook mee. Na weken van herfstachtig weer, was het de afgelopen dagen juist aangenaam en dan moet je er ook flink gebruik van maken vind ik. Dus inderdaad de scootmobiel maar weer van stal gehaald. De centimeterdikke stoflaag eraf gespoten, hondje aangelijnd en gaan met die banaan.
Vandaag is het weer een koudere dag en omdat ik de afgelopen twee dagen onverwachts bezoek heb gehad, heb ik vandaag dus een 'off-day' in gelast. Vanaf volgende week zullen de temperaturen weer wat stijgen hoorde ik en dat komt goed uit want dan zit de kuur er weer op en kan ik weer afgekoppeld worden. Wat een heerlijk vooruitzicht.....

Fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Alie, bedankt voor je leuke reactie op het blog van Love Scrapping. Als antwoord op je vraag, ik heb met een klein bruin inktblokje langs de randen gestreken waardoor het er wat ouder uitziet. Veel sterkte met je gezondheid...Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog ff volhouden en dan weer lekker zonder infuus, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt! Hopelijk ga je je nog wat beter voelen, en dan lekker genieten van het mooie weer :-)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen