vrijdag 1 juni 2012

Mini up-date

De longarts belde vanmiddag met de mededeling dat ik inderdaad té weinig Tobramycine krijg. Wat dus ook de reden is dat ik nog niet heel erg opknap. 
Er is besloten om de bolletjes Tobra terug te zetten naar een gift per vierentwintig uur ipv de zesendertig uur die we nu al tien dagen aanhouden. 
Ik moet zeggen dat ik niet geheel verbaasd ben over deze uitslag, maar aan de andere kant maakt het me ook wel een beetje chagrijnig. Tien dagen gekuurd en dan erachter komen dat ik eigenlijk te weinig medicatie kreeg is niet goed voor m'n humeur. En het word ook maar weer eens pijnlijk duidelijk dat het maar goed is dat ik zélf mee-dokter anders word er maar gewoon door gemodderd zonder dat er een haan naar kraait. 

Maar goed, we beginnen met een schone lei en hopelijk leid dit snel tot wat verbetering. 
Tot zover dus mijn mini up date. 

2 opmerkingen:

  1. hoi allie,
    hoop dat het nu snel beter met je gaat.
    rustig aan dan komt alles goed.

    groetjes anne

    BeantwoordenVerwijderen