maandag 30 juli 2012

Alie van 1974 tot 2012 (in foto's)

Heerlijk in wat oude foto's zitten snuffelen. Elke foto heeft wel een verhaal of een betekenis. Dáárom zijn foto's ook zo leuk en bijzonder. Omdat de meeste foto's op mijn oude laptop staan, heb ik die er ook maar bij gepakt. Lekker genieten zo....

Bij mijn opa en oma in de tuin.





En wat heb ik een boel 'onzin'-foto's op mijn oude laptop staan.
Oudere foto's, recentelijke foto's, foto's van ons tweeën of ieder apart. En natuurlijk een heleboel foto's van ons vee........



C'est la Vie Emmen (halverwege de jaren 90)

Net samen. (in de Emmer dierentuin)

20 augustus 1999

Samen met Rambo genieten van mijn gekochte spulletjes van de Hema

1997, vakantie in Ommen (zie die Pred.wangen van mij)

2001 Samen met mijn hartsvriendinnetje

Samen met onze Sint Bernard Arno in onze Seat (toen paste het nog)

Boswandelingetje met mam in het Exloërbos gemaakt


Afscheid van mijn oud-kinderarts 1993

Met vriendinnetje Patries

Jerry en Kitty

Met onze Jack Russell


Zo, dat was een kleine selectie van de foto's waar ik tegenaan liep. Ik zou het omschrijven als; Alie van 1974 tot 2012.


5 opmerkingen:

  1. hoi allie,
    leuk om al die bijzondere fotos te zien.
    hoop dat alles goed met je gaat.
    hier gaat alles zijn gangetje.

    groetjes anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne, dank je voor je reactie.
    Hier gaat het ook z'n gangetje. Doe kalm aan meid, doe ik dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo, zegt meer dan woorden.
    Inderdaad hoop ik ook dat alles goed gaat.

    Groet Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo,n fotoserie. Mooi bruidje was je hoor!

    Groetjes, Els


    Ps Cash is een Lagotto , ofwel een italiaanse waterhond, hij verhaard niet wat erg prettig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Martin en Els voor jullie reacties.

    @Els; is dat net zo'n hond als de familie Obama heeft?? Ik meende dat die ook een soort hond (ik dacht een Franse waterhond, maar kan het natuurlijk mis hebben) gekozen hebben die niet verhaard omdat één van hun dochters allergisch is. En dan schijnt zo'n hond ideaal te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen