dinsdag 31 juli 2012

I hate computers.....

Tjonge, wat een geklooi zeg. 'k Ben al zo'n beetje de hele avond aan het mieren met mijn blog. 
Het is namelijk leuk om zo nu en dan eens wat veranderingen toe te passen; een nieuw kleurtje bijvoorbeeld, of een nieuwe achtergrond. Dat zijn nou van die dingen die ik leuk vind; spelen met veranderingen. Beetje pimpen hier, beetje pimpen daar..... Dát vond ik dus ook altijd zo leuk aan Hyves. Eens in de zoveel tijd de boel een beetje opleuken zeg maar.
Alleen was (is) Hyves kinderlijk eenvoudig. Voor elke computerkneus, zoals ondergetekende, heel goed te doen. En dat maakt het dan ook leuk om te doen. 
Máár......, ik maak nu eenmaal gebruik van dit medium en dus wil ik míjn blog zo nu en dan ook veranderen. Én dat is dus helemaal niet zo eenvoudig als het misschien klinkt. 
Eerlijk gezegd heb ik nu gewoon de pest in dat ik het vanavond in m'n bol kreeg om te gaan veranderen, want om het weer helemaal terug te draaien naar hoe het was, is minstens zo lastig. En om nu te zeggen dat ik tevreden over mijn huidige opmaak ben; NEE, niet bepaald. 



Ik heb besloten om het voor nu maar even te laten rusten. Ik ga gewoon naar bed en hopelijk krijg ik morgen een meesterlijke ingeving die ik meteen kan toepassen op dit probleem. 
Ik weet het, en ik zeg het nogmaals; computers is écht niet mijn ding!!!! Bah!!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten