woensdag 19 december 2012

Haarcoupe

In mijn vorige blog schreef ik over mijn nieuwe kapsel en daarom plaats ik vandaag even een foto hiervan.
Het is bovenop wat langer gebleven en aan de achterkant een soort van bob. Ik ben er zelf enorm mee in mijn nopjes.

zo was het.....
Zó was het dus 8 december, tijdens pakjesmiddag.

en zo is het nu.....


En zo is het nu. Al ben ik me er erg van bewust dat je vanwege die enorme col op mijn trui niet goed het verschil tussen foto één en foto twee kunt zien.
Maar er is wel degelijk een flink stuk af gekomen.
Ik zal hierbij dan ook nog even het originele kiekje laten zien, want ik heb mezelf uit foto één geknipt. Je vraagt je wellicht af hoe de originele foto er uit ziet.....


Dat is dus de foto van mij, met mijn vader, mijn broertje en de kleine Alyssa. Tijdens de gezellige pakjesmiddag 8 december. Even een gezellig familiekiekje dus......





2 opmerkingen:

  1. Hallo Alie,

    Nog een fijne tweede kerstdag. En een gelukkig nieuwjaar!
    Je haar zit heel goed, ik ben er jaloers op. Het jouwe is mooi dik. Het mijne veel dunner, en het pluist. En ik heb krullen, maar heel licht zodat je nog beter sluik haar kunt hebben omdat je er niets mee kunt.
    Groetjes,

    Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Karlijn.
    Mijn haar is bij lange na niet meer zo dik en vol dan twintig jaar geleden. Ik kan me nog herinneren dat ik spiraalpermanent nam en het na een wasbeurt gewoon liet opdrogen. OMG, je hebt nog nooit zoiets gezien. Alsof ik mijn vinger in het stopcontact had gestoken.
    Een hele fijne jaarwisseling gewenst en het allerbeste natuurlijk voor 2013. 'k Hoop ook dan weer van je te mogen horen:-)

    BeantwoordenVerwijderen